> PRACA > Kraków

Office Coordinator w Kraków, Małopolskie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży nieruchomości zlokalizowanej w okolicach Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ki Biura. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, prowadzenie rejestru pism i umów, nadzór nad kompletnością i poprawnością rejestrów, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej, rejestrowanie faktur kosztowych, ich wstępna dekretacja i kontrola poprawności, współpracę z działem księgowości i rozliczeń, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów, organizację wyjazdów służbowych przełożonego (bukowanie biletów lotniczych, rezerwacja hoteli, wynajem samochodu itp.), sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonych. Idealny kandydat na to stanowisko powinien posiadać wykształcenie wyższe, znać angielski na poziomie komunikatywnym na poziome min. B2, posiadać dobre umiejętności organizacyjne czasu pracy, posiadać wysoką etykę i kulturę biznesową, dobrą znajomość pakietu Ms Office. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku. Firma oferuję pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne warunki zatrudnienia, świetną atmosferę w pracy, nowoczesne biuro oraz pakiet prywatnej opieki medycznej.

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Office Coordinator
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMałopolskie
Miasto:Kraków
Kategoria:PRACA
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: